El Liquid Galaxy LAB otorga per 15é any beques internacionals del programa Google Summer of Code

El Liquid Galaxy LAB junt a Women Techmakers Lleida otorga per 15é any beques internacionals
del programa Google Summer of Code  

Aixó permetrà que estudiants de diversos centres educatius de Lleida com Ilerna, l'Escola Politécnica Superior de la Universitat de Lleida, l’Institut Torre Vicens i altres, participin en aquest projecte mundial amb diferents perfils, i conjuntament amb un equip internacional de més de 50 persones. D'aquestes 3 becades son noies, junt amb un equip de 10 mentores, una nova fita aconseguida en la lluita per la major presència femenina que des de els Laboratoris TIC del Parc Agrobiotech Lleida, i conjuntament amb el grup Womem Techmakers Lleida.




Aquest any concretament estudiants de l’EPS i Ilerna han aconseguit beca, mentres que estudiants del INS Torre Vicens i altres es preparen per a futures edicions tot i aprenent la tècnica i metodología. L’objectiu de les beques es codificar als Laboratoris TIC del Parc Agrobiotech aplicacions relatives a la plataforma Liquid Galaxy durant els mesos de juny a agost, tot i fent énfasi en aspectes globals i locals, com l'agricultura. Tanmateix aquest any hi ha diversos projectes de robòtica, a on els Laboratoris TIC treballan fa anys.


Aquest any el projecte Liquid Galaxy ha rebut més de 900 peticions de 10 païssos, de les quals han estat finalistes 64, i finalment seleccionades 12, dues d’aquestes de Lleida, tres a Espanya, i el reste a diversos païssos, ja que es tracta d’un programa internacional que es desenvolupa en Anglès.



Equip mundial al complert amb integrants de 8 païssos:

Vídeo de presentació dels projectes seleccionats per Google:





Estadístiques globals del programa aquest any son: 
1,272 Google Summer of Code 2025 contributors, from 68 countries, working with 185 open source mentoring organizations

Tota la informació, està recollida a l'adreça del projecte: www.liquidgalaxy.eu

Pages